.

.

sobota, 26 maja 2018

Moje przepisy w Magazynie Durszlak

Witam Kochani

Muszę się Wam pochwalić, moje przepisy trafiły do gazety :) 
Mowa o Magazynie Durszlak,  w którym można naleźć najlepsze przepisy z blogów kulinarnych w Polsce :) 
W najnowszym numerze pojawiły się również moje przepisy :)
gazeta jest w sprzedaży od środy :)



Mój przepis na czekoladowy przekładaniec bez pieczenia :) 
Link do przepisu na blogu Kliknij



I jeszcze moje dwa przepisy jako jedne z najpopularniejszych na portalu Durszlak.pl

Ambasador Przepis kliknij
i ciasto malinowa chmurka kliknij



2 komentarze:

  1. Gratulacje! Wspaniałe osiągnięcie. Ale co tu się dziwić jak przepisy takie pyszne i do tego tak opisane, że wcale nie są trudne w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko