.

.

piątek, 20 października 2017

Jesienny wypad w góry 19.10.2017

Witam Kochani

Dziś nie będzie gotowania a wspominanie.

Wczoraj byłam na pięknej wycieczce w górach i chciałabym napisać o tym kilka słów i pokazać Wam trochę zdjęć.
Tym razem wybrałam się wraz z bratem w góry po stronie słowackiej. Zabraliśmy z sobą rowery i urządziliśmy sobie miłą przejażdżkę z Łysej Polany na Polanę Białej Wody.
Widoki wręcz cudowne,wspaniałe powietrze,szumiąca rzeka Białka,zapach lasu i totalny brak turystów-raj :)



 Krystalicznie czysta woda 

 Cudny widok z Polany Białej Wody 



 Leśniczówka
 źródełko wody pitnej




Po pięknej wycieczce odwiedziliśmy jeszcze sklepiki przygraniczne by kupić sobie coś dobrego :)




Niestety ceny są tam bardzo wysokie,kupić można głównie alkohole,piwo i słodycze.
Potem jeszcze wstąpiliśmy na chwilę do Zakopanego pod skocznie by kupić oscypki i oczywiście góralskie pantofle :)


I w drodze powrotnej już wieczorem zajechaliśmy do Wadowic. Wstąpiliśmy do kościoła,posiedzieliśmy na rynku no i oczywiście kupiliśmy kremówki :)



Fajny wypad każdemu polecam :)

3 komentarze:

  1. Piekne widoki! Ja też bardzo lubię jezdzić w góry:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super,ja staram się być przynajmniej raz w roku :) Dolina Białej Wody mnie urzekła :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko