.

.

czwartek, 27 października 2016

wygrana w konkursie delecty i bakalland

Witam Kochani

Dziś nie będzie gotowania , będzie chwalenie się :-)
Ostatnio biorę udział w wielu konkursach i jakimś szczęśliwym trafem mam w nich farta i udaje mi się wygrać. Nawet dziś dowiedziałam się, że wygrałam w konkursie dr Oetkera, ale o tym będzie jak przyjdzie nagroda, oprócz tego wygrałam zestaw doppelherz i bon do Auchan :P Mama się śmieje, żebym lotka puściła, jak mam takie szczęście :D 


Wczoraj otrzymałam paczkę z nagrodą wygraną w konkursie organizowanym przez delecte i bakalland.  Polegał on na przedstawieniu  jakiegoś wypieku pochodzącego z rejonu w którym się mieszka i opisaniu jego historii . Przedstawiłam moje ulubione ciasto-marlenkę. I została doceniona z czego się niesamowicie cieszę. 


Przepis na wyróżnione w konkursie ciasto znajduje się tu klik


Nagrodą w konkursie był zestaw produktów delecty i bakalland oraz rewelacyjna książka "Wielka księga z wypiekami". Znajdują się w niej genialne przepisy które na pewno pojawią się na blogu :-)
Książka jest pięknie wydana, gruba. Podzielona na działy-województwa. Każdy dział zawiera rożne przepisy na wypieki pochodzące z danego obszaru. Super zdjęcia, super przepisy :-) 

Cieszę się ogromnie z wygranej, jest świetna.

Konkurs był organizowany na funpage na facebooku "delektujemy"  :-)

Paczucha:



i jej zawartość :-)










1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko