.

.

czwartek, 18 sierpnia 2016

Wygrana w konkursie lipton pisz and love

Witam Kochani

czasami biorę udział w różnych konkursach i czasami uda mi się coś wygrać.
Tym razem brałam udział w konkursie organizowanym przez Lipton konkurs nazywał się pisz and love.

Polegał na wymyśleniu i przesłaniu pozytywnego hasła, które mogłoby być umieszczone na torebkach herbaty lipton.

Wysłałam kilka propozycji i aż trzy z nich zostały docenione.
Wygrałam trzy bardzo fajne kubki termiczne, bardzo się z nich cieszę. :-)

Będą idealne na zimę, czy po prostu jesienne wieczory :-) Herbatka w nich pozostanie ciepła przez dłuuugi czas :-)

Wczoraj Pan kurier przyniósł mi trzy pudełka :-)








Fajnie tak czasem coś wygrać :-) 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko